en dag kvar.

hej

Igår gick jag på stan nästan hela dagen med människor jag tycker om.  Först med min sötnos cerefie sen mötte jag upp fröken westin och vi gick runt och kollade lite och sådär:)  Sen gick vi hem till henne och bara myste med film.
Idag ska jag bara CHILLA. Så himla behövligt känner jag ! Ska ligga och kolla på en massor julfilmer för att få massooor julkänslor :D
 
Nu är det bara 1 dag kvar till julafton men mitt humör är ändå inte på topp från igår? :(
Jag ska iaf fira jul med släkten här hemma hos mig och på juldagen kommer victor :D

Ha en bra jul, ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Puss sötan!

2008-12-23 @ 22:08:03
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0