hej

Tjohej!
Sjuk idag igen!!
Igår mådde jag helt okej och jag var glad över att jag snart kanske kunde börja med mitt normala liv igen, dvs träna och praktisera men icke, jag vaknar upp imorse av halsont och förkylning. JAG BLIR SÅ ARG! Gaalet arg! Jag är trött på att bara ligga i min säng och kolla på filmer hela dagarna.
Jag vet, det låter kanske ganska skönt men man tröttnar på det också, tro mig . Man blir så rastlös när man är sjuk. Speciellt när man inte bor hemma.

Igår var det första advent och jag är såå sugen på lussebullar
Tina och jag träffades lite igår ( båda är sjuka ) så det passade ju bra tyckte vi ;) Det var jättemysigt att träffa henne igen och få höra om allt som hänt i Malmö:) Får hoppas att båda blir friska snart så vi kan ha våran tackoskväll !

Nu får det bli en film och bara försöka sova och bli FRISK

Puss och kram från matilduz!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tycker annars att det låter måttligt gött!!

2008-12-01 @ 13:34:40
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0