du är solskeenet

                                                                                                                                                                  
Tja people.

Här sitter man helt ensam medan alla mina friends är i skolan.                                              
Säger bara synd att vi inte har lov samtidigt.        
Tro det eller ej men jag ska faktiskt ta tag i pluggandet idag.                                                                           
Jag har ju endel som ska göras och det vore skönt att ha det gjort.
Sen senare ska jag in till stan för att shoppa järnet med carro.
gaah vad underbart. Man får passa på när man är hemma.

Imorgon och fredag ska jag träffa min underbaring. Elli Pelli.
Som också hade gjort en jättefin film om oss som jag fick igår.
Minnenminnenminnen.<3 Thank you darling.
Dig saknar jag verkligen mycket nu när vi inte ses så ofta.
Från att ha setts nästan varje dag till att bara ses några ggr i månaden känns.
Men i sommar får vi vara mycket och allt kan över en tid bli som vanligt igen,
så puss för det!

När man väl har kommit över det är det inte så jobbigt som man faktiskt kunnat tro.
Jag klarar det. Jag ska klara det. Men det är svårt.
Det gäller bara att vänja sig vid det och att kanske inte tänka för mycket eller bli alldeles för beroende av någon.
Jag vet ju ändå själv hur det kommer bli sen.

Och vart kom snön ifrån?

ge mig sommar och värme nu :)  201706-6 elli och jaaaag.<3

Kommentarer
Postat av: Elli

puss på dig matilda :)

2008-03-19 @ 17:12:08
Postat av: memme

välkommen till bloggvärlden systeryster!!! jobbigt för nu har jag en till blogg jag måste läsa, tack!
nu ska hannah o jag titta på moulin rouge o mysa!
puss

2008-03-19 @ 21:25:52
Postat av: Jonna Gillek

Naaw va skönt det måste vara för dej att komma hem till dina vänner och familj :) men jag saknar dej när du e borta :S måste värkligen ta tag i våran vänskap så att den blir starkare :D

2008-03-19 @ 22:21:16
Postat av: Matilda

jorå, det är jätteskönt fast mina kompisar inte har lov nu =/ jadå får vi försöka med vännen! ;) PUSS på dig jonna

2008-03-19 @ 22:54:50
Postat av: Emma

Hoppas att du hare bra uppe i Leeeejnschöööping hörru ;D Vi ses på tisdag Börje! PUSS.

2008-03-20 @ 00:25:25
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se
Postat av: you know how HAHA

var fan kom snön ifrån!! ? hatar snöööö!

2008-03-20 @ 22:12:09
Postat av: Elijahs

Snön kommer från himlen :P

2008-03-21 @ 12:33:59
Postat av: Matilda

haha det var ju kul elias ;)

2008-03-21 @ 12:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0