fan då !

valla förlorade, skit :(

Dagen har varit perfekt förutom att valla förlorade och min fruktansvärda mardröm inatt som jag inte tänker gå in på. sorgligt var det iaf. Idag blev jag klar med min matte också.så himla skönt. nu är det bara engelskan kvar, sen är jag klar med mitt plugg.
Det är så jävla underbart att bara vara hemma, ta det lugnt och träffa girlsen.
Jag saknar lkpg och alla vänner här hemma.
Idag tog jag och elli en promenad i kylan in till stan för att shoppa och ta en fika. myyys,ja !
Och imorgon, ännu en dag med den bästa!
I sommar ska jag göra allt som jag annars brukar göra med alla.
Och elli, vi ska vara så mycket ! Göra allt som vi brukar göra på somrarna !
summer 08<3 puss!

usch vad dagarna går fort!
önska att lovet var längre men det är inte långt kvar nu och jag har så mycket mer att göra. 

och just det, hur gick det i fredags förresten jessica? ;)
saknar dig allt lite men vi syns på tisdag classmate!  

ingenting kan vara föralltid. allting förändras. men ibland kan det vara bra med förändringar. Båda bra och dåligt. Det är inte fel, eller jo det är det. JOBBIG känsla.
förstår inte varför. jaja, jag får inte tänka så mycket.

puss sweeties och glad påsk
ha en bra påskhelg
det ska iaf jag ha

Kommentarer
Postat av: Jessica

det gick finfint i fredags babe :D
saknar dig med ju! ses som sagt på tisdag, elr innan

2008-03-20 @ 22:34:13
URL: http://jessicapauline.blogg.se
Postat av: Victor

Saknar dig sötis! längtar tills måndag då vi ses igen (L)

2008-03-20 @ 23:08:54
URL: http://victooooor.blogg.se
Postat av: julia!!

glad påsk på dig snygging!

2008-03-21 @ 20:10:03
URL: http://juliettte.blogg.se
Postat av: Cerefie

kulkul på gymet idag!
PUSS PÅ OSS

2008-03-21 @ 21:36:46
Postat av: Anonym;)

Hoppas allt är bra med dig nu när du är hemma i lkpg?;) vi killar här i lkpg är ändå bäst;)
haha hare gött!
pussen

2008-03-21 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0