i falköping igen

 Nu är jag här igen.
 Lovet har varit jättebra. Jag har träffat alla jag tycker om och shoppat såklart.
 Igår hade jag tänkt att bara vara hemma och ta det lugnt för en dag men sen kom elias och joinade mig:) en äckta barndomsvän:) dagen blev bra iaf!

 Jag satt och väntade på Lisa på tågstationen eftersom hennes tåg bara kom en kvart senare än mitt,
 men jag fick ändå gå ensam hem eftersom hon självklart gick till gustav som kom och mötte upp henne.
 Lisa och Elli skickade massor roliga sms när jag satt på tåget så det gck snabbare än vanligt. 

Nu blir allting som vanlig igen med skola och träning.

Ikväll får jag träffa min älskling
och jag slipper sova ensam mer

PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja sms:en(L)

2008-03-25 @ 13:47:16
Postat av: Victor

(L) jaaaaa vi sågs igen:D

2008-03-25 @ 20:22:10
URL: http://www.victooooor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0