Helgen

I helgen var jag hos älsklingen och Elin var hos Joel.
Jag kom dit på fredagkvällen och då åkte vi direkt till hallen för han skulle förståss träna.
Sen har vi suttit i hallen lördag och söndag och kollat på deras matcher, vilket vi fick DAMP på ibland :)
På lördagen lagade jag och sötnosen tackos och myste till det :)
Jag säger bara, tack för att du var med Elin!!

Idag var det äcklig mat i skolan men
Jessica var så sugen på donken och till slut fick hon med mig, ajaj inte bra. Jag kommer snart rulla fram och jag som precis kom på att vi ska ta tid på slingan på fredag. Det kommer nog gå riktigt bra för mig ;)

Imorn, studiedag, OHJA


 


Kommentarer
Postat av: Emma

du är ju söt som gröt börje ;)

2008-09-30 @ 19:54:58
URL: http://tightlikeatiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0