blää


En snygg blanding av kläder ifrån olika butiker! ( Köpte en liknande kavaj idag)

halloj halloj.
 Blir så trött på alla som jämt härmar och som inte kan ha sin egen stil! Blir verkligen irriterad på sånt!

Är i Halmstad hos victor och ska stanna här ett tag.
Ska bara ta det lugnt och gå på stan.
Men brukar inte hitta något snyggt i denna stad?
Ska kolla efter en silvrig paljettjacka... kommit på att jag inte ska ha allt i svart längre, fast det är ju så snyggt dock, haha

Nu ska jag bara ligga och slappa framför tvn.

PS. Fick världens bästa julklapp av min pojkvän! Jag ska bli stylad i Göteborg i 45 minuter, så får jag snygga kort på mig själv :) Jag får göra det när jag vill.. och då gör jag det nog i sommar, för man kan bli fotad ute också, kan bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0