efterlängtade lov

Hej!

Lovet är här och det är verkligen behövligt känner jag! Så sjukt skönt :)
Jag ska spela match imorgon så än så länge är jag kvar i Falköping men sen ska jag spendera resten av dagarna hos victor! Jag vet dock inte om jag ska åka till honom imorgon eller på måndag. Det beror på lite..

Jaja..skolan funkade idag. Skulle haft idrottsprovet men jag hittade inte salen där alla var. OH SÅ STÖRANDE!
 Jag verkligen kände att jag kunde det så jag blev arg. Jag skrev iaf ett brev till min idrottslärare om att jag hade yrat runt som en höna. Jag ska göra det efter lovet...
Sen hade vi svenska och där kollade vi på simpsons. höhö lite kul sådär!

Victor åkte hem idag och jag behöver inte säga något mer förutom att han är världens bästa pojkvän för det är han verkligen !! åh det finns ingen bättre ! Och just det. Jag glömt och meddela att vi ska till kroatien i sommar.
Resan är till och med bokad !

Nu ska jag gå och duscha..
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0