kärleken är stark & övervinner allt !!

Hej!

Träffade Victor några minuter efter hans match här mot LVC men inget mer?
Distanceförhållande kan vara bra men också det jobbigaste jag någonsin varit med om.
Som tur är kommer han till mig på onsdag för jag är ledig från skolan på torsdagar.
Men jag förstår inte hur man kan sakna någon så mycket?

Är ledsen och orkar inte skriva mer..
jag är iaf glad över att jag har dig och jag vet att du är den bästa killen !!

ps. kan ju iaf säga att vi vann sm-kvalet och att det har gått bra för mig. Jag har till och med fått spela vänster och det har gått bra !

Lite bilder därifrån:


Jag & Cissi



Jag & Karin bitchar oss lite mot varandra innan vi blev motståndare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0