home sweet home

Hey på er.



Såhär brun vill jag vara. Det bästa är att jag bara kan tänka, kroatien väntar mig !!
Jag säger bara- lovely.
Jag, victor, mamma, pappa, min syster och hennes pojkvän blir det :)
Jag känner bara att en vecka med sol, bad och värme är det jag behöver.
En vecka utan stress. Inga tider att passa.
Åh, jag längtar sönder.

Kalle ringde precis och frågade om han skulle boka en biljett hem till mig imorgon kväll eftersom jag har match hemma på lördag. Jomeeeen självklart ville jag det.
Jag hade inte ens tänkt på att åka hem denna helg men nu blir det så. Känns skönt att få komma hem lite och bara ta det lugnt. Kan kanske gå en sväng på stan med mammi :)

Nu ska jag försöka plugga lite, städa mitt rum noggrant och tvätta alla skabbiga handdukar i badrummet.
PUSS på er

Kommentarer
Postat av: Victor

Vi ska ha så himla mysigt bara ligga å sola å bada hela dagarna :) kanske bli liiiite bruna om vi har tur :)



Älskar dig matilda längtar tills vi ska dit !!

2009-02-19 @ 15:30:24
URL: http://sv.wikipedia.org/wiki/Zadar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0