Lördag 21:a februari


         åh vad jag inte mår bra. Jag har legat i sängen med min bärbara dator hela dagen. tråkigt & seeegt.
Ikv ska mamma laga taccos. Måste försöka få i mig lite men jag har ingen aptit, och när inte jag är sugen på mat då är det fanimig ngt fel. Så säger dem flesta iaf, haha. Lite kul.

Det blev alltså ingen match för mig idag, tråkigt..
Ska bli försöka bli frisk tills imorgon så lite shopping kan hinnas med men tror knappt det.
Jag har ju faktiskt 1000 kr på gina tricot och jag vill haaaaaa så mkt. Det finns så mycket fina färger.

Ska kolla på en wallanderfilm nu.
ps. kan det aldrig sluta snöa. Jag vill ha vår !!

Ciao

Kommentarer
Postat av: anna

Krya på dig tilduz! =)

2009-02-21 @ 19:47:41
Postat av: matilda :D

tack anna !!

2009-02-21 @ 20:16:28
URL: http://volleymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0