jag älskar min pojkvän mest av allt

Hej !

Jag vill bara tala om att jag har haft en helt underbar vecka !!
Den har varit hur mysig som helst och jag kan bara säga att jag har världens bästa pojkvän, som vanligt.
Vi fick till och med fira alla hjärtans dag tillsammans. Vi var och åt på restaurang i Halmstad först sen åkte vi hem och kollade på en film och senare på melodifestivalen. Det blev en underbar dag tillsammans med mitt hjärta !
Jag vill bara pussa och krama honom för han är så gullig som man bara kan bli !!!



Jag vet att du sover, känner värmen från din hud
bara lukten gör mig svag, men jag vågar inte väcka dig nu

Jag skulle ge dig, allting du pekar på
men bara när du inte hör,
vågar jag säga så
Och utan ett ljud,
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk, det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå,
när du inte ser på
och genomskinlig grå
, blir jag
utan dina andetag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0