miss moss


Hej. Vaknade vid 10 imorse fast vi inte gick och la oss förens halv 3 inatt.
 Vi åkte ut till eurostop idag och jag hittade endel fint. Hittade bla typ broscher/dekorationerLindex som jag ska sätta på min tråkiga svarta kavaj. KOMMER BLI BRA! Hittade en väldigt fin t-shirt/klänningJC med riktigt snygga detaljer på axlarna..

Imorgon går tåget hem till linkan 16.11!
Blir kul att komma hem igen, men tråkigt att lämna victor dessvärre, men nu är det bara ett halvår kvar..SEN BOR VI IHOP!

 Planer för veckan som kommer:
Måndag: Umgås med älskling, sitta på tåget HEM í fyra timmar
Tisdag: Träffa Elli först på stan och senare fika/äta med sofia och frida
Onsdag: Träffa bästa Elli igen + shopping igen antar jag, fira mig på kvällen för vänner+släkt
Torsdag: FYLLER 19!!!!
Fredag: Tillbaka till Falköping

Ska förresten ändra min fula design på bloggen ikväll, ÄNTLIGEN! Den gör mig galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0