Hejsaaan

Veckan har varken varit bra eller dålig om jag ska sammanfatta den.
Det har varit skola och träning som vanligt alltså.. och mycket mycket PLUGG.
Det kan faktiskt vara kul att plugga har jag kommit på!
När man verkligen tycker det man håller på med är intressant  och om det går bra så är det faktiskt helt okej.
Jessica och Tina var här i måndags. Vi myste och pluggade med te och bullar tills vi fick vi ryck och stod i sängen och dansade. haha. Det var iaf en välbehövd pluggkväll med jävligt bra tjejor.

Imorgon är det match i Karlstad som gäller och när jag kommer hem därifrån kommer min underbara pojkvän att vara här. Jag längtar såååå! På söndag blir det nog en sväng till gbg med honom.

Och det  är bara en vecka kvar till lovet, stört vad tiden går fort.
Efter lovet har jag praktik i hela 6 veckor vilket leder till att jag kommer gå i skolan en vecka innan jullovet.
Livet är ju underbart ibland.

T.I ft. Rihanna - Live your life
Tydis - She make me say
Bra låtar!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Megamysig pluggkväll och rolig och flummig som vi alltid ääär ;)

2008-10-31 @ 15:13:38
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0