Onsdag

Hey! Kan meddela att jag mådde illa som ett as imorse så därför jag inte kom till skolan.
Jag vaknade upp vid klockan 7 eftersom jag hade tänkt gå till skolan men mådde alltså inget bra så jag valde att stanna hemma, vilket var ett klokt alternativ tycker jag.
Kunde dock itne somna om så jag gick upp och pluggade istället! Duktig är jag allt ibland! Höhö.

Hatar när saker och ting inte är som det ska men jag är glad för allt har löst sig nu. Allt löser sig jämt med min pojkvän för han är verkligen bäst! Världens bästa pojkvän har jag!(Hoppas han blir glad när han läser detta) höhö

Jag kan inte vänta mer tills lördag nu. Shopping är det bästa som finns och speciellt när min älskling kommer till gbg för att shoppa med mig. Jag ska köpa riktigt mysiga, snygga tjocktröjor och så mycket mer.

Nej, nu måste jag äta något. Min mage kurrar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0