skit!

Jag mår illa som jag vet inte vad, spydde gjorde jag igår med. Sånt som är så trevligt.
Igår visste jag ju vad det berodde på men idag vet jag inte. Trodde det skulle gå över så att jag gick upp och försökte göra mig klar för att gå till skolan, men nej jag orkade inte. Mitt huvud bara dunkade precis som igår.  
Jag missar engelska nationella idag som är gaaanska så viktigt men what to do?

Jag måste plugga på min inlämningsuppgift idag som ska vara inne på torsdag, men det känns ändå helt okej med den. Jag har endel mer saker som borde fixas.

I helgen har jag spelat matcher och vi vann alla tre.
Mötte team valla i söndags och vann med 3-0:) ah, känns gött att vinna mot sin hemmaklubb.
Annars har jag bara tagit det lugnt och njutit av helgen med victor.

Nästa helg blir det shopping i GBG med mamma & syster. Oh vad jag ska shoppa. Så jävla underbart.

Ibland förstår jag mig bara inte på dig hur mkt jag än försöker förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0