TJO

Hallå!
Sovmorgon till 12.30 idag. Kan inte säga annat än att sova är det absolut bästa som finns.
Jag gick upp tidigt idag eftersom jag har endel plugg som ska göras.

Har bara en lektion idag sen träning kl 2. Torsdagar är faktiskt bästa dagen på hela veckan! Dem andra dagarna är inte så ansträngande dom heller egentligen.
I veckan har vi haft tester vilket inte gått speciellt bra för mig. Men imorn kommer det värsta, slingan på tiiiid.

Snart är det helg och det blir att spela matcher och att vara med min supermysiga pojkvän.
Ska jag våga färga håret också kanske!:) Behöver göra en förändring känner jag.

Nu ska jag äta frukost, plugga lite, fixa iordning mig och sen åka till stan för att träffa Jessica. Det blir nog trevligt. höhö.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0