saknar dig redan !



Nu har den finaste pojkvännen i hela världen åkt tillbaka hem till sig och jag har åkt tillbaka till Falköping.
Det känns tomt och jobbigt utan honom,
men så är det alltid när vi varit en längre tid med varandra.
Saknar honom redan,
men som tur är vet jag att det kommer gå fort tills nästa gång vi ses.
Men just nu vill jag bara vara med honom och ingenting annat.
Jag vill bara ha honom här för han är den gulligaste som finns,
det är han verkligen !
Önskade vi bodde några meter ifrån varandra, precis som förr!
Sen den 20 oktober 2007 har jag varit världens lyckligaste tjej.

Jag är glad för jag har fått den bästa <3

Så måste jag säga något hemskt.
Älsklingens katt dog idag. Den söta saken! :(
 
Lovet är slut och imorgon börjar skolan igen. Mitt lov har iaf varit sjuukt härligt och bra!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sen 2007 menar du väl? :P

2009-04-13 @ 23:36:44
Postat av: Matilda

haha, ja det gör jag :P vem är du ?

2009-04-14 @ 08:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0