Hur kär kan man bli egentligen ?

Igår åkte älsklingeN hem :(
och shit jag saknar honom redan men vi ses lite på GP på måndag iaf ! Kan iaf kramas och pussas lite :) hihi
Den här veckan med honom har verkligen varit hur bra som helst <3<3<3<3 så jävla bra vecka , bästa på länge kan jag säga. Jag hatar att tiden går så sjukt fort när vi är med varann medan tiden vi måste vara utan varann går så långsamt !
MIn pojkvän är verkligen bäst ! Du får mig att må bäst !


Igår blev det en mysfika med sofia på kvällen och idag ska jag till norrköping en sväng med mamma och pappa :)
F¨år se vad jag hittar!

 jag och söta sofia :)

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Victor

vi hade världens bästa vecka tillsammans :) det ända som saknades va lite snö och baugetten :) saknar dig redan matilda, men kommer till dig i fkp så fort jag bara kan :)



Love you !!!!!!



2009-01-03 @ 14:48:17
URL: http://victooooor.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar till älskling : jag saknar dig redan som fan :( ja hoppas du kan komma till fkp snart men det tror jag :d DU ÄR BÄST !!

2009-01-03 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0