FICK MIN MOBIL IDAG :)

YESjag fick min nya mobil idag eftersom jag ska åka tillbaka till falköping imorgon.
Mamma och pappa tyckte det var lika bra att ge mig den ifall den skulle börja krångla eller något :D
Jag behövde verkligen en ny mobil eftersom jag tappade min gamla ett antal ggr. Jag hade den dock bara i ett år.
Jag flyttade iaf över simkortet som jag skulle men bilderna kom inte över från den gamla mobilen :( fan vad arg jag blev! Ville ju ha alla snygga bilder på mig och älskling ;) hihihiih. Har suttit och lagt in dem från datorn nu iaf för hur skulle jag klarar mig utan alla bilder? Bilder säger mer än 1000 ord.

Ikväll kommer släkten + några fina vänner hit och grattar mig. Blir trevligt :)
Kanske skriver ett inlägg senare om vad jag har fått :D

Idag är det inte ens två veckor kvar tills jag får träffa victor igen <3 Vi kämpar på <3

PUSSSSSSSSSEN från matilduz som snart är 18 :O !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis grattis i förskott ;) 18, herregud, inte illa! ;)

och jo lite bättre idag, så det blir väl skola imorn, fast jag slipper idrotten, hah (Y)



2009-01-06 @ 16:59:40
URL: http://smmichael.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0