glade :)

Igår när jag kom hem från matchen var jag trött och ville bara sova, men så hängde det ett brev på dörren som det stog Matilduz och ett hjärta på. Självklart var det söta Julia som skrivit ett långt brev till mig !

                                         
                                                                                                                             






Bättre sambo får man leta efter!
Puss på henne!



Nästa vecka på torsdag ska jag hem :) för det är sm-kval !! det ska bli kul och det bästa är att Elli ska med.

Ikväll efter träningen ska jag åka till min pojke så ser fram emot en helg hos honom!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Karin

Matilda! ;D

Du ska också upp till Arvika på kval va?!

Hur åker du hem? Sällskapa med miiig, snääälla? ;D

2009-01-23 @ 15:14:47
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar till karin :

haha, jag vet inte men tror jag ska åka hem till linköping igen och ta tåget hem på måndag för victor spelar mot team valla då så vill nog se den matchen :P tyvär :( :P

2009-01-26 @ 14:07:48
Postat av: jullan

HIHIHIHIHI<333333333333333333

2009-01-26 @ 14:10:14
URL: http://juliettte.blogg.se/
Postat av: elli

<3 sötnos!

2009-01-26 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0