NÖJD

                                                                                                                     
  
 Idag har jag varit och shoppat med mamsen och jag är så galeeet nöjd !!
HITTADE VÄRLDENS SNYGGASTE STÖVLAR för 1200, har tyvär kameran i falköping så kan inte lägga ut bild men kommer senare:D och ett par skor till med liten klack ( sommarskor dock)
röd och blå randig tshirt från gina som jag ska ha som klänning och till chinos  :D
Jag var så nära på att köpa ett par lila chinos idag men nae, kom på att det är nog inte min stil !!
och en svart fin klännig med :)
Jag är supernöjd !!

Några bikinisar som jag tycker är fina som jag skulle kunna ha i sommar :D men den finaste är nog ändå den svarta men lite tråkig färg !!



 





Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: memme

nu har jag kollat din blogg:) bra att du inte köpte lila chinos iaf :) ja vill ha sommar o sommarkläder!! puss

2009-01-30 @ 20:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0