tjenaree !!

Nu är jag hemma och jag mår faktiskt bättre! :) Dock var det så varmt i den vagnen som jag satt i på tåget så jag fan höll på och spy. Det var helt sjukt varmt. Vad är sj bra på egentligen? Dem passar aldrig tider och tågen är varma !!
Men jag har ont i ryggen, det har jag :(








 Julia är söt och jag saknar henne redan! Vi bor så himla bra verkligen. Jag har henne där precis när jag vill, bara några meter bort. Man känner sig verkligen aldrig ensam som jag gör när jag kommer hem?
 Vi kan göra allt tillsammans. Vi tar bort sminket och borstar tänderna ihop varje kväll tex, vi vet allt om varandra och märker när ngt inte är som det ska, vi stöttar varandra när saker och ting inte är som det ska !
 Det kan liksom inte bli bättre!
JAG VILL HA DIG SOM SAMBO FÖRALLTID !!!
<3

Kommentarer
Postat av: jullan

DET KOMMER ALLTID ATT VARA VI TVÅ<33

JAG ÄLSKAR DIG <33

2009-01-29 @ 15:56:19
URL: http://juliettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0