får aldrig nog..

Hej!
Jag har redan slutat så tar väl vara på den tiden genom att plugga. Vi har idrottsprov om ca två veckor men det är krångligt och svårt så jag börjar redan idag. Jaja det ska jag nog klara bra.
Jag har återetester idag eftersom jag hade ont i ryggen när man egentligen skulle göra dom så jag laddar !!

DET FINNS SÅ MYCKET KLÄDER SOM JAG VILL HA :D
Jag bara handlar & handlar hela tiden men vill ändå bara ha mer !!

image3305
 

Där hittade jag en bild på den jeansvästen som jag köpte :) dock åt fel håll men man ser ltie iaf:)
Nej, nu ska jag plugga vidare..
Puss

Kommentarer
Postat av: Melie

Ååh, vilken söt klänning! :o

2009-01-28 @ 19:33:45
URL: http://meliez.blogg.se/
Postat av: Matilda

Visst är den ! Jag vill ha den ! :)

2009-01-29 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0