intressant ! ;)

Snor denna av Tina :)

Lovar du att vara ärlig? alltid
Du heter? Matilda
Smeknamn? Börje, Matilduz, Tilduz, Tilda
Låt som när du är ledsen sörjer till? Broken strings
Beroende av? Kärlek.
Vem behöver du mest just nu? En pigg Julia och Victor
Vad tror folk om dig? Det får du fråga dem, för jag kan inte veta.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och kläder :) 
Brukar du skratta för dig själv? Ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jo en lektion kl 12.20.. David har köpt tv-spel :D vad är det för någon mat? <3
Var bor du? Linköping, men just nu i Falköpinh
Trivs du där? Jag trivs med skolan,vännerna och volleybollen men staden är väl inte den bästa
Äger du några converse? Nej, men ska köpa!
Är du allergisk emot något? Nej:)
Har du haft sex idag? haha, nä
Nästa mål i ditt liv? Få bra betyg och bli bra på volleyboll
Hur svarar du i mobilen? Hej
Vem ringde dig senast? Anna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jag hann aldrig svara när hon ringde, men hon var den som ringde mig sist iaf ;)
Antal timmar sömn inatt? ca 8.
Sov du ensam? Ja, tyvär

Imorgon åker jag äntligen till älskling. Saknar honom mycket. <3
Nu ska jag plugga och vara med Julia.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0