MÅNDAGKVÄLL



Jag kan inte släppa jeansjackan som jag såg på gina tricot i halmstad.
DEN VAR SÅ GALET FIN !!
Men jag köpte den aldrig. Den ser ungefär ut som den ovan längst till vänster :)
Jaja, får köpa den när jag kommer hem till Linköping på påsklovet, om den finns kvar då för jag den ska jag ha !!! 

Jag tog tåget från Victor 06.20 imorse så jag är rätt seg nu men jag och Julia har pluggat lite ikväll iaf så det känns skönt :)
 Vad gör man inte för att få sova med sin pojkvän en extra natt ?
Det finns ju ingenting bättre än att sova med den man gillar <3
Men det finns ingenting värre än att åka ifrån den man gillar heller.

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig imorgon i skolan.. svårt val ;)
Sen blir det SÄNGEN!
Pöss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad fina kläder, jag blir så sjukt sugen på sommar nu :)

2009-03-09 @ 21:12:02
URL: http://sofialejon.blogspot.com
Postat av: matilda

JAG MED ! med det jag ser fram emot mest just nu är att gå ut med dig på påsklovet !! jag ska äntligen få gå UT ! :D

2009-03-09 @ 21:14:25
Postat av: mamma

Suss gott!!!!!

2009-03-09 @ 22:02:11
Postat av: mamma

Suss gott!!!!!

2009-03-09 @ 22:02:49
Postat av: mamma

Suss gott!!!!!

2009-03-09 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0